donderdag 14 maart 2013

Rokjes en granny's

Even een avondje achter de naaimachine gezeten.. Jade heeft er weer 2 leuke rokjes bij. Morgen maar even passen en dan waarschijnlijk nog even leuke vestjes erbij maken!


En ik ben van de week begonnen met granny squares te haken. Ik heb een mooi patroontje gevonden op deze leuke blog: Petite Fee, en werd geinspireerd door deze lieve kleurtjes. Gister kreeg ik mijn bolletjes wol binnen en gelijk maar wat uitgeprobeerd... leuk werkje om tussendoor even te doen. Nu maar afwachten hoeveel ik er af ga krijgen. Dan kijk ik wat het gaat worden.
 
 

3 opmerkingen:

  1. Leuke rokjes zeg! En ja haken is echt verslavend, heerlijk om tussendoor te doen.
    (ik heb de speldjes ontvangen hoor, ze zijn echt super! Bijna zonde om in te doen;-)
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Andrea, fijn dat de speldjes naar je zin zijn! Veel plezier ervan. Ja, haken is echt verslavend.. en zo snel leuk resultaat. Maar nu even de kledingkast van mijn meisje aanvullen. Ineens is alles te klein.. en helaas nog geen voorjaar.
      Groetjes van Els

      Verwijderen
  2. Via Saskia kwam ik op je blog, leuk!
    Vond dat je altijd al leuke dingen maakte, dus nu kan ik je weer volgen :-)
    Groetjes Monique
    kiekeboel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen