maandag 3 maart 2014

Gehaakte deken voor mijn oudste zoon

Het was op het laatst wel even doorbijten.. maar de deken voor Boaz is klaar! Hij is er maar wat blij mee...! De kleuren zijn door hem zelf uitgekozen, vooral het kleine beetje rood :-)
Ik heb hem gehaakt in granny stripe met Stylecraft, heerlijk om mee te haken en lekker warm!



Nu nog het kleine blauwe dekentje, daarvan moet ik alleen nog de draadjes wegwerken.. dan zijn alle kindjes voorzien van een deken door mama gehaakt.

Ik ben ook bezig (zoals velen) met de Cal.2014. Loop er enorm mee achter omdat ik eerst deze deken af wilde hebben. Zodra ik weer bij ben zal ik een foto op mijn blog zetten.

Tot snel,
liefs Els

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik ben ook bijna klaar met de deken van onze Boaz!
    Je steekt er heel wat uurtjes in he!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Andrea! Nou... er gaat zeker veel tijd in zitten, maar blijft een heerlijk werk! Ik ben benieuwd naar jou deken voor jullie Boaz! Groetjes, Els

      Verwijderen