woensdag 10 december 2014

Gehaakt baby-dekentje

Voor een lief klein meisje heb ik dit dekentje gehaakt. Was al begonnen voordat ze geboren was, dus iets in kleuren wat voor een jongetje of meisje kan. Dat vond ik best lastig.. maar op pinterest kwam ik deze kleurstelling tegen, en vond het zelf heel mooi.
Vandaag het dekentje gegeven, dus nu even op mijn blog..

Ik heb Scheepjeswol Soft Fun gebruikt, een heerlijke draad en op naald 3,5. Het haakte heerlijk weg, dus ga snel weer aan zo'n soort dekentje beginnen. De afmeting is ongeveer 80x80 geworden, past zo prima op een ledikantje, maar ook in de wieg, kinderwagen of als omslag doek.

Bij gebrek aan baby (we noemen de tweeling nog wel vaak baby's, maar dat zijn het toch echt niet meer ;-)) heb ik maar een pop gebruikt als 'model'.




Liefs Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten